6 λόγοι για τους οποίους παίρνεις βάρος αντί να χάνεις

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τρως σωστά και ασκείσαι, αλλά εξακολουθείς να παίρνεις βάρος. Εάν προσθέσεις και το χειμώνα στο μίγμα, η διακύμανση του βάρους μπορεί να είναι ο χειρότερος εχθρός σου.

Μάλιστα οι περισσότεροι άνθρωποι κερδίζουμε κιλά το χειμώνα. Και ίσως ανήκεις και εσύ σε αυτές που γυμνάζεσαι με συνέπεια αλλά βλέπεις ελάχιστα αποτελέσματα. Αλλά ας μην κατηγορούμε τον χειμώνα γιατί δεν έχει καμία σχέση με τις διακυμάνσεις του βάρους μας.

Παρακάτω είναι μερικοί λόγοι που μπορεί να κερδίζεις κιλά αντί να χάνεις.

1. Χρόνιο άγχος

Το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στο μεταβολισμό σου. Οι άνθρωποι τρώνε για να αισθάνονται άνετα. Το χρόνιο στρες συχνά οδηγεί σε ορμονικές αλλαγές, που μεταβάλλουν τις επιθυμίες σου και σε κάνουν να αναζητάς τροφές με πολλές θερμίδες.

2. Επίπεδα λεπτίνης

Καταρχάς, τι είναι η λεπτίνη; Η λεπτίνη είναι μια ορμόνη που παράγεται από τα κύτταρα λίπους του σώματός σου. Όσο περισσότερο σωματικό λίπος μεταφέρεις, τόσο περισσότερη λεπτίνη παράγεις. Η λεπτίνη στοχεύει σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται υποθάλαμος και δίνει σήμα αν είσαι χορτασμένη ή εάν το σώμα σου χρειάζεται περισσότερο φαγητό. Το πρόβλημα προκύπτει όταν τα επίπεδα λεπτίνης είναι αυξημένα, αλλά ο εγκέφαλος δεν αναγνωρίζει το σήμα των ορμονών να μην καταναλώνει πια φαγητό. Μια λύση για την αναστροφή της ευαισθησίας της λεπτίνης είναι η πιο συχνή άσκηση, ο περισσότερος ύπνος και η κατανάλωση περισσότερων ινών.

3. Άσκηση

Θυμήσου ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη γυμναστικής που προσφέρουν ένα εύρος αποτελεσμάτων. Μερικές προπονούνται για να κερδίσουν βάρος, αλλά η υπερβολική άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε μερικές ορμονικές διακυμάνσεις που σχετίζονται με το άγχος. Αν ασκείσαι για να χάσεις βάρος, αλλά δεν υπάρχουν αποτελέσματα, πιθανότατα δεν αφήνεις ενδιάμεσα κάποιες μέρες ξεκούρασης μεταξύ των προπονήσεων σου. Οι ημέρες ανάπαυσης είναι απαραίτητες για την αποκατάσταση των μυών.

4. Φάρμακα

Η αύξηση βάρους από τη φαρμακευτική αγωγή προκαλείται από διάφορους παράγοντες όπως τα φάρμακα, η ηλικία σου και η ιατρική κατάσταση σου. Ανάλογα με το φάρμακο που παίρνεις, τα φάρμακα θα μπορούσαν να ενισχύσουν την όρεξή σου. Συζήτησε με τον γιατρό σου σχετικά με αυτές τις ανεπιθύμητες ενέργειες και ρώτησέ τον εάν μπορεί να σου δώσει κάποια άλλη ιατρική συνταγή. Εκτός από αυτό, δώσε λίγο περισσότερη προσοχή στη διατροφή και την άσκηση σου.

5. Γονίδια

Τα γονίδια έχουν τεράστια επίδραση στο τι συμβαίνει στο σώμα σου, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην αδυνατίσεις και εννοείται ότι δεν πρέπει να σταματάς να γυμνάζεσαι. Οι συνεπείς προπονήσεις μπορούν να κάνουν θαύματα στην υγεία σου.

6. Πρόσληψη νερού

Πώς μπορεί κάτι σαν το νερό που δεν έχει θερμίδες να είναι υπεύθυνο για την αύξηση του σωματικού βάρους; Όταν καταναλώνεις και αποβάλλεις μεγάλες ποσότητες νερού, τα αποτελέσματα της ζυγαριάς αλλάζουν. Δεν υπάρχει λόγος να σταματήσεις να πίνεις νερό. Η αύξηση βάρους που θα δεις στην ζυγαριά δεν είναι πραγματική αύξηση βάρους, αλλά απλά το βάρος του νερού.

πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Loading...

Αφήστε μια απάντηση