Οι 4 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν το απόλυτο κορμί σε λιγότερο από δύο μήνες

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Πέρασε και το Πάσχα και τι μας έμεινε; Δύο, τρεις εβδομάδες για να γεμίσουμε την τσάντα θαλάσσης με αντιηλιακά και να πάρουμε το δρόμο προς την παραλία. Οπότε καταλαβαίνεις πως παίρνουμε βαθιές ανάσες και δε χάνουμε ούτε μία προπόνηση. Για του λόγου το αληθές, προσθέτουμε λίγες ώρες ακόμη προπονήσεων καθώς η περίοδος χάριτος έχει πλέον τελειώσει. Δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και μέχρι τις επίσημες διακοπές μας θα έχουμε το ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΡΜΙ.

Στην παρακάτω gallery θα δεις τις ασκήσεις που πρέπει να ακολουθείς πέντε φορές την εβδομάδα για να δεις αποτελέσματα σε λιγότερο από 60 ημέρες. Αν τις συνδυάσεις και με ένα δεκάλεπτο αερόβιας άσκησης, ετοιμάσου να δεις στον καθρέφτη σου το beach body που κοίταζες για χρόνια στις σελίδες των περιοδικών. Η επίπεδη κοιλιά και οι γλουτοί χωρίς κυτταρίτιδα δεν είναι πια κάτι άπιαστο.

Κάνε γόνατα πάνω σε step γυμναστικής. Αν δεν έχεις, μπορείς να κάνεις την άσκηση πάνω σε σκαλί. 15 επαναλήψεις των 3 σετ.

Ακούμπησε το ένα σου πόδι λυγισμένο πάνω σε μία μπάλα και ανασήκωσε τους γλουτούς σου. Κάνε 10 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι. 3 σετ για κάθε πόδι

Άνοιξε τα πόδια σου στο ύψος των ώμων και κάνε squats. Τα γόνατα δεν πρέπει να ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών.Οι πιο προχωρημένες, τοποθετήστε ένα σφιχτό λάστιχο γυμναστικής. (15 επαναλήψεις, 3 σετ)

Πάρε θέση εκκίνησης για τρέξιμο και από το σημείο που είσαι σήκωνε απλά εναλλάξ τα γόνατά σου μένοντας σε σταθερή θέση. Τα χέρια σου πρέπει να είναι τεντωμένα. 15 επαναλήψεις, 3 σετ


queen

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...

Leave a Reply