4 βήματα για να διώξεις το λίπος από την κοιλιά και να αποκτήσεις κοιλιακούς

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Το καλοκαίρι μας κλείνει ναζιάρικα το μάτι και μας περιμένει στη γωνία σιγοψιθυρίζοντας τικ τακ τικ τακ. Ο Απρίλης αποτελεί την τελευταία μας προσπάθεια για την κατάκτηση του ονείρου. Και ένα είναι αυτό… το beach body.

Τα πρώτα μαγιό έχουν ήδη κρεμαστεί στα μαγαζιά και εσύ έχεις περίπου 30 ημέρες για six packs. To έχουμε (εδώ χρησιμοποιώ α πληθυντικό πρόσωπο γιατί η προσπάθεια θα είναι και από πλευράς μας) αρκεί να δείξεις πυγμή και θέληση.
5 βήματα για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και να «εξαφανίσεις» το λίπος. #No_more_σωσιβιάκι
#1 Ανηφορικό τρέξιμο.
Αν πηγαίνεις γυμναστήριο, πρόσθεσε στην προπόνησή σου 5-10 λεπτά τρέξιμο σε κλίση. Αν είσαι κορίτσι της υπαίθρου, διάλεξε μονοπάτια με ανηφόρες. Σε γενικότερα πλαίσια, χρειάζεσαι 30 λεπτά αερόβιας άσκησης τέσσερις με πέντες φορές την εβδομάδα.
#2 Κωπηλατική
Δε χρειάζεται να αναζητήσεις μαθήματα κωπηλασίας αφού στο γυμναστήριο υπάρχουν τα ανάλογα μηχανήματα. Ο συνολικός χρόνος είναι τέσσερα λεπτά απλά προσπάθησε να κάνεις εναλλάξ 20 δευτερόλεπτα άσκησης και 10 δευτ. ξεκούρασης.
#3 HIIT
Αka έντονη προπόνηση στην οποία εναλλάσεις πολύ γρήγορα ασκήσεις και μυικές ομάδες. Κάπως έτσι ωθείς τον εαυτό σου να κάψει πιο γρήγορα θερμίδες.
#4 Σανίδα στην… bosu
Η κλασσική άσκηση της σανίδας θεωρείται ”θαυματουργή” οπότε καταλαβαίνεις πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι αν προσπαθείς να στερεώσεις τα χέρια σου στην bosu.

Πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...

Leave a Reply