8 τροφές που σας βοηθούν να χάσετε κοιλιακό λίπος

FITNESS, ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσους ανθρώπους γνωρίζετε που απέκτησαν κοιλιά λόγω κακής διατροφής και έλλειψης άσκησης;

Η αλήθεια είναι ότι σήμερα η παχυσαρκία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα παγκοσμίως.

 Για πολλούς το να χάσουν κοιλιακό λίπος είναι περίπλοκο αλλά απαραίτητο, αν θέλουν να αποκτήσουν καλύτερη υγεία.

Η επίτευξη αυτού του στόχου σάς βοηθάει να αποφύγετε προβλήματα υγείας όπως η υπέρταση (υψηλή αρτηριακή πίεση), το μεταβολικό σύνδρομο, η καρδιακή νόσος, η απώλεια μνήμης, ο διαβήτης και μερικά είδη καρκίνου.

Μπορεί να μπαίνετε στον πειρασμό να καταφύγετε σε μεθόδους όπως η λήψη χαπιών αδυνατίσματος, όμως η αλήθεια είναι ότι αυτά έχουν αρνητικές παρενέργειες που θα πρέπει να αποφεύγονται.

Αν συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τις παρακάτω τροφές, θα είναι πιο εύκολο για σας να επιτύχετε τον στόχο σας και να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος.

 

1. Μήλα

Όλα τα είδη μήλων είναι χρήσιμα αν θέλετε να χάσετε κοιλιακό λίπος. Περιέχουν πολλές ίνες, έτσι σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι χωρίς να χρειάζεται να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες τροφής.

Επιπλέον τα μήλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και περιέχουν πηκτίνη.

Το συστατικό αυτό σας βοηθάει να μειώσετε το λίπος τόσο στην κοιλιά όσο και στο σώμα σας γενικά συνεισφέροντας στην καύση των αποθεμάτων λίπους, ενώ ταυτόχρονα περιορίζει την ποσότητα λίπους που απορροφά το σώμα σας.

2. Τομάτες

Οι τομάτες είναι πολύ ωφέλιμες για τη γενική υγεία σας χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Επίσης οι τομάτες είναι γνωστές για τη συμβολή τους στην πρόληψη ασθενειών όπως ο καρκίνος.

 

Χάρη στον όξινο χαρακτήρα τους και στην περιεκτικότητά τους σε λυκοπένιο, οι τομάτες είναι ιδανικές αν θέλετε να χάσετε κοιλιακό λίπος. Επιπλέον συμβάλλουν στη μετατροπή των λιπών που καταναλώνουμε σε ενέργεια, έτσι, αν τρώτε τακτικά τομάτες, θα μπορέσετε να δείτε θετικά αποτελέσματα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αν τρώτε μαγειρεμένες τομάτες, το σώμα σας θα ωφεληθεί περισσότερο από το λυκοπένιο.

3. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι ακόμα μία υγιεινή τροφή που θα σας βοηθήσει να χάσετε κοιλιακό λίπος. Αυτό οφείλεται στην υψηλή του περιεκτικότητα σε αλισίνη, μια χημική ουσία που απομακρύνει την κακή χοληστερίνη (LDL).

Η αλισίνη προλαμβάνει επίσης τη συσσώρευση του λίπους. Χρειάζεται απλώς να τρώτε δύο σκελίδες σκόρδο κάθε πρωί για να δείτε θετικά αποτελέσματα.

Ξέρουμε ότι η γεύση του σκόρδου δεν αρέσει σε όλους, όμως σκεφτείτε το αυτό σαν μια μικρή θυσία που θα σας βοηθήσει να χάσετε κοιλιακό λίπος.

4. Αμύγδαλα

 

Τα αμύγδαλα σάς βοηθούν να χάσετε λίπος μειώνοντας τη χοληστερίνη σας. Αυτός ο ξηρός καρπός είναι πλούσιος σε ίνες και τρυπτοφάνη, ουσίες που σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι πιο γρήγορα βοηθώντας σας να αποφύγετε την υπερφαγία.

Επιπλέον, καθώς τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, σας βοηθούν να αναπτύξετε άπαχη μυϊκή μάζα, να χωνεύετε καλύτερα την τροφή σας και να έχετε πιο υγιείς εντερικές κινήσεις.

Φυσικά θα πρέπει να θυμάστε ότι, αν τρώτε πάρα πολλά αμύγδαλα, τότε προσθέτετε επιπλέον θερμίδες στη διατροφή σας. Ιδανικά θα πρέπει να καταναλώνετε το πολύ 25 γραμμάρια αμύγδαλα τη μέρα.

5. Αγγούρι

Αυτό το λαχανικό είναι πολύ χρήσιμο για το δέρμα και τα μάτια σας και επίσης επιταχύνει την απώλεια βάρους. Τα αγγούρια είναι πλούσια σε ίνες και θα σας κάνουν να αισθανθείτε γρήγορα χορτάτοι. Επιπλέον, χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε νερό, δεν έχουν πολλές θερμίδες.

Αφού ένα ολόκληρο αγγούρι περιέχει περίπου 45 θερμίδες, τα αγγούρια είναι ιδανικά αν θέλετε να χάσετε κοιλιακό λίπος

Τα αγγούρια διαθέτουν επίσης διουρητικές και αποτοξινωτικές ιδιότητες και επίσης διεγείρουν ελαφρά την πέψη. Όλα αυτά σας βοηθούν να αποβάλετε τις τοξίνες από το σώμα σας και να εξασφαλίσετε ωφέλειες για τα μαλλιά και τα νύχια σας.

6. Βρώμη

Η βρώμη, όπως και αν τρώγεται, είναι ένα από τα πιο ωφέλιμα δημητριακά για το σώμα σας. Περιέχει λίγες θερμίδες, σας βοηθάει να ρυθμίσετε τον κυτταρικό μεταβολισμό και έχει καθαριστική δράση.

Αν ο γιατρός σας σάς έχει πει ότι αρχίζετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την καρδιά σας, θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι η βρώμη:

  • Σας βοηθάει να μειώσετε τη χοληστερίνη στο αίμα σας.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματός σας.
  • Βοηθάει γενικά το καρδιαγγειακό σας σύστημα.

Επιπλέον η βρώμη σάς βοηθάει να χάσετε βάρος με φυσικό τρόπο και σας χορταίνει. Μια καλή επιλογή είναι να τρώτε για πρωινό βρώμη με φρούτα του δάσους.

7. Φρέσκα φασολάκια

Αυτό το είδος οσπρίων σάς εξασφαλίζει σε αφθονία βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, αντιοξειδωτικές ουσίες, πρωτεΐνες και ίνες.

Όσον αφορά στο κοιλιακό λίπος, τα φρέσκα φασολάκια σάς βοηθούν να χορτάσετε χωρίς επιπλέον θερμίδες. Ωστόσο η υψηλή τους περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες αυξάνει σε μεγάλο βαθμό τις θερμίδες που λαμβάνετε.

8. Μέλι

Η κατανάλωση μίας κουταλιάς μελιού τη μέρα όταν ξυπνάτε και πριν πάτε για ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε κοιλιακό λίπος. Το μέλι είναι μία από τις αρχαιότερες τροφές που χρησιμοποιήθηκαν για τις θεραπευτικές της ιδιότητες.

Αν και το μέλι είναι γλυκό, θα πρέπει να θυμάστε ότι δεν είναι το ίδιο με τη ζάχαρη, επειδή η ζάχαρη δεν έχει καμία διατροφική αξία συγκριτικά με το μέλι.

Αν το να φάτε μία κουταλιά μέλι σάς φαίνεται πολύ, δοκιμάστε να το χρησιμοποιήσετε για να γλυκάνετε τον καφέ ή το τσάι σας.

πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφήστε μια απάντηση