Πού είναι καλύτερα να κάνεις τη γυμναστική σου, για να έχεις ψυχοσωματική ευεξία;

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Τι έχει ανάγκη το σώμα; Κίνηση, για να είναι γεμάτο ευεξία. Τι έχει ανάγκη το μυαλό; Να βλέπει ωραίες εικόνες της φύσης, για να ξεκουράζεται. Καθόλου περίεργο λοιπόν το συμπέρασμα, στο οποίο έχουν καταλήξει επιστήμονες του κλάδου Περιβάλλοντος και Κοινωνίας (Environment and Society): Φτάνουν μόλις 5 λεπτά απλής άσκησης με φόντο ένα πράσινο τοπίο, για να αποκτήσουμε καλύτερη διάθεση και να τονωθεί η αυτοεκτίμησή μας.


Το… πράσινο περπάτημα τονώνει σώμα και ψυχή
Ερευνητές του αγγλικού πανεπιστημίου του Essex έχουν εξηγήσει στο παρελθόν πως, όταν αθλούμαστε, επηρεάζονται θετικά τρεις ψυχοσωματικές παράμετροι: μειώνεται η αρτηριακή πίεση, αυξάνεται η αυτοεκτίμηση και βελτιώνεται η ψυχολογική διάθεση. Τα οφέλη πολλαπλασιάζονται όμως, όταν η άθληση γίνεται στην ύπαιθρο ή, έστω, σε ένα ευχάριστο αστικό τοπίο.

Σε άλλη μελέτη τους οι επιστήμονες απέδειξαν ότι ακόμα και το απλό (αλλά… πράσινο) περπάτημα είναι αρκετό για να εξανεμίσει τα συναισθήματα του θυμού, της κατάθλιψης, της έντασης και της σύγχυσης, βελτιώνοντας τη συνολική διάθεση και το σωματικό σθένος. Η μεγαλύτερη ανταμοιβή που δίνει το περπάτημα σε πράσινους χώρους είναι η ενισχυμένη συναισθηματική ευεξία, υπογράμμισαν.


Πηγή: bimag

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...

Leave a Reply