20 Πράγματα Που Μπορείς Να Κάνεις Όταν Είσαι Στα Κάτω Σου!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

20 Πράγματα Που Μπορείς Να Κάνεις Όταν Είσαι Στα Κάτω Σου!

Όλοι περνάμε δύσκολες μέρες ή νύχτες. Άλλοτε μας επηρεάζει ο μουντός και βροχερός καιρός, άλλες φορές απογοητευόμαστε επειδή κάτι συνέβη στη δουλειά και άλλες πάλι στεναχωριόμαστε που τσακωθήκαμε με τον/την σύντροφο ή τον/την κολλητό/ή μας!

Εμείς όμως βρήκαμε 20 πράγματα που θα σε βοηθήσουν να δεις λίγο πιο αισιόδοξα το μέλλον σου εκείνες τις δύσκολες ώρες που η ψυχολογία σου θα είναι στα Τάρταρα!

1. Ενεργοποίησε τις φυσικές άμυνες του οργανισμού σου.

Σου λέει τίποτα η λέξη «αυθυποβολή»; Όταν νιώθεις πως όλα γύρω σου είναι μαύρα και δεν έχεις όρεξη να κάνεις τίποτα, πες στον εαυτό σου πως «όλα είναι τέλεια». Βάλε τα πιο όμορφα ρούχα σου και βγες για ποτό με την παρέα σου μέχρι πρωίας ή καλύτερα… μέχρι να ξαναβρείς το χαμόγελο σου!

2. Κάνε ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο!

Γέμισε τη μπανιέρα σου με ζεστό νερό και χαλαρωτικά άλατα που θα δώσουν μία ανάσα φρεσκάδας και ευωδιάς στην ατμόσφαιρα. Βυθίσου μέσα εκεί και άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο και με κλειστά μάτια για λίγη ώρα. Είναι σίγουρο, ότι όταν θα βγεις από το μπάνιο θα είσαι άλλος άνθρωπος!

3. Σκέψου θετικά.

Πολλές φορές λένε πως όλα συμβαίνουν στη ζωή μας για κάποιο λόγο. Σκέψου, λοιπόν, το όφελος που αποκόμισες από μία επαγγελματική αποτυχία, από ένα προσωπικό λάθος ή από μία ερωτική απογοήτευση. Θα δεις πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τουλάχιστον τα είχες πλάσει μέσα στο μυαλό σου.

4. Άκου μουσική.

Η μουσική είναι η διέξοδος του ανθρώπου στη χαρά και τη ψυχολογική ανάταση! Σε κάνει να ξεφεύγεις από τα προβλήματα σου και να ζωγραφίζεις όμορφες και αισιόδοξες εικόνες στο μυαλό σου, ακούγοντας κάθε ξεχωριστή νότα από το αγαπημένο σου τραγούδι. Και αν ο ρυθμός το απαιτεί, ρίξε και έναν χορό!

5. Χαμογέλα!

Μπορεί να σου ακούγεται λίγο παράξενο έως και χαζό αλλά αν εξαναγκάσεις τον εαυτό σου να χαμογελάσει και τον κοιτάς κατάματα στον καθρέφτη αργά ή γρήγορα θα καταφέρεις να ανεβάσεις τη διάθεση σου. Ακόμη και αν το θέαμα σου φανεί γελοίο εσύ θα έχεις πετύχει τον στόχο σου.

6. Κάνε γυμναστική.

Ήρθε η ώρα να φτιάξεις κορμί! Η κακή διάθεση ή τα νεύρα είναι ο καλύτερος λόγος για να κλειστείς στο γυμναστήριο και να λιώσεις στον διάδρομο ή στα βάρη. Η εκτόνωση που μπορεί να σου προσφέρει η άσκηση είναι το κάτι άλλο!

7. Φάε μαύρη σοκολάτα!

Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά στη ζωή σου, άνοιξε το ντουλάπι με τα γλυκά και τσάκισε όλα τα κουτιά με τη μαύρη σοκολάτα. Έρευνες έχουν αποδείξει πως αυτό το είδος της σοκολάτας λειτουργεί ως αντικαταθλιπτικό και αυξάνει τις ενδορφίνες του οργανισμού.

8. Κάνε διαλογισμό.

Ο διαλογισμός βοηθάει στο να καθαρίσει το μυαλό σου από κακές σκέψεις και να δεις την ουσία των πραγμάτων, απομονώνοντας τη κακή πλευρά τους. Πάρε, λοιπόν, βαθιές ανάσες, κλείσε τα μάτια σου και σκέψου τη ζωή σου πιο αισιόδοξα!

9. Κάνε ένα διάλειμμα από τα social media.

Πριν πανικοβληθείς με αυτό που μόλις άκουσες, μάθε ότι τα social media είναι ένα βασικό αίτιο του άγχους που μπορεί να σε επηρεάζει καθημερινά. Τώρα τι λες; Μήπως άλλαξες γνώμη;

10. Γράψε με ειλικρίνεια ό, τι σκέφτεσαι.

Πάρε ένα χαρτί και ένα στυλό και γράψε όλα αυτά που σε βασανίζουν αλλά και εκείνα που σε γεμίζουν με χαρά και αισιοδοξία, ξεκινώντας από τα πρώτα. Θα διαπιστώσεις πως το μυαλό σου επικεντρώνεται αυτόματα στο δεύτερο σκέλος αυτών που γράφεις δηλαδή στα θετικά της ζωής σου. Τι καλύτερο, λοιπόν, από αυτό;

11. Βγες με τους πιο «τρελούς» σου φίλους!

Νομίζω δε χρειάζεται ιδιαίτερη εξήγηση σε αυτό. Όλοι έχουμε τα γνωστά μας «τρελά φιλαράκια» που μπορούν να μας ανεβάσουν τη ψυχολογία στη στιγμή και να μας κάνουν να σκάσουμε στα γέλια με μία τους μόνο έκφραση. Τηλεφώνησε τους γρήγορα, λοιπόν!

12. Συζήτησε τα προβλήματα σου με τους δικούς σου ανθρώπους.

Οι δικοί μας άνθρωποι είναι το στήριγμα μας. Αυτοί που μπορούν να μας δώσουν ώθηση στις δύσκολες στιγμές και να μας βοηθήσουν να βγούμε από τους φαύλους κύκλους που δημιουργεί το μυαλό μας. Μίλα, λοιπόν, με τα άτομα που νιώθεις πιο κοντά σου και θα δεις πως θα λυθούν αμέσως τα προβλήματα και οι ενδοιασμοί σου.

13. Απόλαυσε λίγο ήλιο!

Ποιος δε λατρεύει τη ζεστή αίσθηση που αφήνουν οι ακτίνες του ήλιου, αγκαλιάζοντας το σώμα σου; Βοήθησε τον εαυτό σου αλλά και τη ψυχολογία σου, με τη βιταμίνη D που σου δίνει ο ήλιος και μπορεί να βελτιώσει την εγκεφαλική σου λειτουργία. Αφιέρωσε λίγες ώρες από τη καθημερινή σου ρουτίνα για να ξαπλώσεις στην αμμουδιά μίας παραλίας ή να πιεις τον καφέ σου στην κορυφή ενός βουνού.

14. Διάβασε εμπνευσμένα quotes.

Αν αγαπάς τον κόσμο της ανάγνωσης ή λατρεύεις να χάνεσαι με τις ώρες στις σελίδες ενός βιβλίου, τότε η ιδανική λύση για να ανεβάσεις και πάλι τη ψυχολογία σου στο ζενίθ είναι να διαβάσεις τα γνωστά σε όλους μας «inspirational quotes». Σοφά και γεμάτα έμπνευση λόγια από τα αγαπημένα σου πρόσωπα θα σε βοηθήσουν να αναπτερώσεις το ηθικό σου. Και μη ξεχνάς κάτι… όλα είναι θέμα μυαλού!

15. Ξεκουράσου.

Μπορεί ο ύπνος να μην έχει και την τιμητική του στο καθημερινό σου πρόγραμμα αλλά πίστεψε με είναι πολύ σημαντικός για τη ψυχική αλλά και τη σωματική σου υγεία. Όταν νιώθεις πως οι μπαταρίες της διάθεσης σου έχουν εξαντληθεί, τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφτείς το κρεβατάκι σου και να μείνεις εκεί για τουλάχιστον ένα 8ωρο!

16. Περιποιήσου τον εαυτό σου.

Ειδικά για μία γυναίκα η περιποίηση του εαυτού της είναι συνώνυμο της ξεκούρασης και της χαλάρωσης. Κλείσε ένα ραντεβού για νύχια, μαλλιά και όλα τα συναφή και άφησε τον εαυτό σου να του φερθούν σαν μία πραγματική πριγκίπισσα. Είναι ίσως μία από τις πιο εγγυημένες λύσεις για να πετύχεις τον στόχο σου.

17. Δες τηλεόραση ή ταινία!

Όταν είσαι στα κάτω σου, στριφογυρίζεις μέσα στο σπίτι σαν την άδικη κατάρα και βαριέσαι να κάνεις το οτιδήποτε, μία είναι η λύση… δες τηλεόραση ή μία ταινία! Η εκάστοτε ιστορία που θα παρακολουθήσεις θα σε βοηθήσει να ξεχαστείς και να χαθείς για λίγο στον κόσμο της εικόνας που ανοίγεται μπροστά σου.

18. Κλάψε!

Είναι φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού το κλάμα. Εκμεταλλεύσου την εκτόνωση που σου προσφέρει και βγάλε από μέσα σου με δάκρυα ό, τι σε ταλαιπωρεί και σε βασανίζει!

19. Πιες ένα ποτήρι κρασί.

Δε σημαίνει πως αν πιεις ένα ποτήρι κρασί για να χαλαρώσεις θεωρείσαι αλκοολικός/ ή ή μεθύστακας! Η ευεξία που μπορεί να σου προσφέρει ένα αλκοολούχο ποτό είναι ακριβώς ό, τι χρειάζεσαι όταν όλα γύρω σου φαντάζουν μάταια και αδιάφορα.

20. Διάβασε ή δούλεψε.

Εδώ εξαρτάται την περίπτωση. Αν είσαι φοιτητής/τρια μία ιδανική επιλογή για να ξεχαστείς και να δραστηριοποιήσεις τη σκέψη σου είναι να διαβάσεις για την εξεταστική ή να κάνεις τις εργασίες σου. Αν πάλι είσαι από τους τυχερούς της εποχής μας που δουλεύουν, μάλλον πρέπει να γίνεις workaholic για να ξεπεράσεις το bad mood που σε καταδιώκει!

Και να θυμάσαι πως ακόμη και όταν τίποτα δεν πάει καλά, κάπου υπάρχει μία θετική πλευρά που απλά δεν την έχεις ανακαλύψει!

Πηγή: savoirville.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...

Leave a Reply