6 Τρόποι Για Να «Κατεβάσετε Διακόπτη» Στις Ορμόνες Που Αυξάνουν Το Βάρος Σας!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΔΙΑΙΤΑ

Αν και η απώλεια βάρους δεν είναι σε καμία περίπτωση μια εύκολη διαδικασία, υπάρχουν ορισμένες ορμόνες που ενώ μας κάνουν να παίρνουμε βάρος, μπορούν να «απενεργοποιηθούν»!

Εδώ είναι 6 τρόποι για να «απενεργοποιήσετε» τις ορμόνες αύξησης βάρους:

Αποφύγετε τους ολόκληρους σπόρους

Η συχνή κατανάλωση σπόρων μπορεί να επιβραδύνει την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών, η οποία σχεδόν πάντα έχει ως αποτέλεσμα την προσθήκη περιττών κιλών.

Ελέγχετε τα επίπεδα θυρεοειδικών ορμονών πιο συχνά και προσπαθήστε να μειώσετε την κατανάλωση ολόκληρων σπόρων.

Μειώστε το άγχος και πίνετε λιγότερο καφέ

Περισσότερα από ένα ή δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα κορτιζόλης (την ορμόνη του στρες) και να πάρετε βάρος γρηγορότερα.

Το συνεχές στρες μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση καφεΐνης και να μάθετε πώς να χαλαρώνετε.

Καταργήστε τα προϊόντα σόγιας από τη διατροφή σας

Τα προϊόντα σόγιας μπορεί να εμποδίσουν την παραγωγή οιστρογόνων στο σώμα και να αποσυντονίσουν τις ορμόνες σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι δεν τα καταναλώνετε συχνά.

Λιγότερα γαλακτοκομικά προϊόντα

Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, το γάλα υποτίθεται ότι προορίζεται για τα νεαρά ζώα, αλλά όχι για τους ανθρώπους. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για την επιταχυνόμενη ανάπτυξη των εφήβων και τη δημιουργία πολλών προβλημάτων υγείας.

Αποφύγετε τη ζάχαρη

Η ζάχαρη δεν είναι τίποτα περισσότερο από κενές θερμίδες. Σταματήστε να την καταναλώνετε εντελώς για να απενεργοποιήσετε τις ορμόνες αύξησης βάρους και να αρχίσετε να χάνετε κιλά.

Καταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες

Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών για να αρχίσετε να χτίζετε μύες και να κάνετε το σώμα σας να καίει περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

truelife

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...

Leave a Reply